perjantai 19. lokakuuta 2012

"I might kiss you" "I might be bad at it" "It´s not possible"

Oon tässä viimeisen viikon aikana katsonut muutaman elokuvan ja tässä on niitten trailerit. On ollut aika rento syysloma mun osalta, oon katsonut leffoja, shoppaillut, löhöillyt kotona, tavannut kavereita ja tehnyt muutamia koulujuttuja. On se mukavaa ku on niin paljon koulutehtäviä että joutuu niitä lomallakin tehä. Onneksi tässä on vielä pari päivää vapaata ennen kuin kouluun pitää taas mennä.

Charlie St. Cloud oli mun mielestä ihan okei leffa. Olihan se aika surullinen, mutta jollain ihmeen tavalla se ei mua jotenkin liikuttanut. Leffa kertoo siis Charliesta, joka menettää veljensä kolarissa ja siitä, kuinka Charlien elämä jatkuu kolarin jälkeen. Pääosassa Zac Efron.

A walk to remember (muistojen polku) oli mun mielestä ihana leffa! Se perustuu Nicholas Sparksin kirjaan ja leffa on tehty jo vuonna 2002, eli se on sinänsä jo aika vanha leffa. Se kertoo Landon Carterista, joka on koulun suosituin ja halutuin kundi. Landon mokaa pahasti ja joutuu rangaistukseksi olla mukana koulunäytelmässä ja antaa tukiopetusta nuoremmille oppilaille. Rangaistuksen aikana Landon tapaa Jamien ja sillon leffa lähtee kunnolla käyntiin. Aivan ihana. Suosittelen!

The Vow oli aika iso pettymys. Oltiin kavereitten kanssa odotettu sitä jo kauan ja meillä oli korkeat odotukset. Heti leffan tultua ulos DVD:nä, me vuokrattiin se. Leffa kertoo Leosta, joka joutuu kolariin vaimonsa kanssa. Molemmat loukkaantuvat vakavasti ja kun he lopulta sairaalassa heräävät, Leon vaimo ei enää tunnista Leoa. Muistot viimeisiltä viideltä vuodelta ovat kokonaan kadonneet pois. Leo yrittää kaikin keinoin saada vaimonsa muistin palautumaan. Pääosissa Channing Tatum ja Rachel McAdams.

Message in a Bottle perustuu Nicholas Sparksin samannimiseen kirjaan. Leffa oli hyvä, mutta kuitenkin mun mielestä huonoin Nicholas Sparksin kirjoihin perustuvista leffoista. Theresa Osborne löytää vanhan kirjeen pullon sisältä ja haluaa löytää kirjeen kirjoittajan. Lyhyen etsinnän jälkeen Theresa tietää kuka on kirjoittanut kirjeen ja matkustaa Pohjois-Carolinaan tapaamaan miestä. Ennen kuin he huomaavatkaan, he ovat rakastuneet toisiinsa, mutta rakkaus saa huonon käänteen...

-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti