lauantai 17. marraskuuta 2012

"I´ll never let anybody hurt you"

Paita: Jim&Jill
Farkut: Ginatricot
Saappaat: Spirit store
 Tässä on mun eilinen outfit kun käytiin tyttöjen kaa katsomassa Aamunkoi osa 2. Mun mielestä se oli ihan okei, en oikein osaa sanoa oliko se hyvä vai huono. Siinä oli joitakin kohtauksia joille ei voinut muuta kun nauraa, kun ne oli niin naurettavan huonoja. Jotkut kohtaukset oli taas tehty paljon paremmin kuin olin kuvitellu. Oon lukenu kaikki kirjat, niin tiesin jo mitä tulisi tapahtumaan. Leffan lopussa oli kauhea hämäys ja olin kauan ihmeissäni koska tuolla tavalla ei tapahtunut lainkaan kirjassa. Oli muitakin kohtia jotka oli erilaisia kuin kirjassa ja ne kyllä ärsytti. Mutta nojoo, aika perus Twilight leffa vaikka olikin väkivaltaisempi kuin aikaisemmat. Tässä vielä sen traileri.


     -Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti