torstai 25. huhtikuuta 2013

Do It Yourself

Kiitos Ida-Maria  kun annoit mulle inspiraatiota sun blogissa! Nämä alla olevat farkut oli tarkotus viiä kirpputorille myytäväks, koska en käytä niitä lainkaan. Muutin kuitenkin mieltäni kun näin Ida-Marian postauksen. Oon kauan halunu ostaa uudet revityt vaaleet farkut, mutta nyt mun ei tarvi niitä ostaa. 




Käytin repimiseen veistä ja saksia. Lyhensin lahkeita ja ompelin ne ompelukoneella.



Tässä on siis lopputulos. Itse oon ihan tyytyväinen, vaikka rei'istä tuli erilaiset kun olin ajatellu.



Tänään oli taas vähän lyhyempi koulupäivä ja se sopi mulle hyvin, koska saan paljon enemmän aikaseks kotona. Ihanaa kun ulkona paistaa aurinko ja tuuli ei oo yhtä kova kuin edellisinä päivinä. Mutta tän enempää en ehdi kirjottaa, koska lähden spinning-tunnille Ida-Marian kanssa. Mukavaa torstaita kaikille!

- Laura -

2 kommenttia:

  1. No olehyvä vaan :) Mähän oon tällanen kävelevä inspiraationlähde, josta ei mitenkään voi olla inspiroitumatta ;D haha no ei ihan kuiteskaa :DD

    VastaaPoista