perjantai 10. toukokuuta 2013

Parteyyyy













Pitkästä aikaa! Vietettiin Kian 18-vuotissynttäreitä keskiviikkona. Ensin me grillattiin, kuten kuvista näkyy, ja pelattiin frisbeegolfia vai mikä sen nimi ny onkaan. Sen jälkeen siirryttiin sisätiloihin, syötiin lisää ja katsottiin suomen peli. Mukava ilta oli! :)
Tänään on taas ohjelmassa pelin katsominen, tosiaan tällä kertaa kotona porukoitten kaa. Ennen sitä pitäis vielä saada mun huone tapetoitua valmiiks ja tehtyä muutama koulutehtävä. Semmoinen perjantai tällä kertaa. Huomenna meen serkun kihlajaisjuhliin ja sunnuntaina onki sitten äitienpäivä.

Ootte ehkä huomannu että mun postaukset on vähentyny. Syy on siinä että mulla ei yksinkertasesti oo aikaa, mutta myös siinä että oon päättäny bloggata vaan "tärkeistä" asioista. Lopetan postauksen vaan postauksen takia, jos tajuatte mitä meinaan. Tästedespäin postaan vaan kun on tapahtunu jotain jännä tai kun oon ollu kuvaamassa. Teen myös asu- ja leffa-postauksia.

- Laura -

2 kommenttia:

  1. Hienoo ko kaikki muut on tolleen normaalisti tossa kuvassa paitsi mä :D luulin et kaikki muutki pelleilee O.o

    VastaaPoista