keskiviikko 21. elokuuta 2013

Athletics






Kuvat: google.com 

Tänään lopetin koulun jo kaheltatoista. Sen jälkeen oon enimmäkseen istunu ja lukenu terveystietoa. Sen lisäksi kirjotan tänä syksynä englannin, suomen ja matikan, joten lukemista riittää! Mitä oon tehny viime päivinä? No en oikeastaan mitään kummempaa. Oon käynny juoksemassa ja spinningissä. Ehkä mun liikunta-innostus lähtis taas käytiin, ko se on ollu aika pitkällä tauolla...

Viime viikolla riitti vähän enemmän tekemistä, ku oli yleisurheilun MM-kisat. Koska oon aikamoinen yleisurheilu-fani, istuin tv:n ääressä joka päivä monta tuntia. Kuvissa näkyy muutama mun eniten seuraamista urheilijoista mm-kisoissa, mm. Yelena Isinbayeva, Usain Bolt, Renaud Lavillenie, veljekset Borlée ja Bohdan Bondarenko.

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti