sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Penkkarit

Tässä kuvia meidän penkkareista. Koko keskiviikkoillan koristeltiin koulua ja suunniteltiin ohjelmia. Torstaina mentiin jo ennen seitsemää aamulla koululle, tarjoiltiin oppettajille aamupala ja riehuttiin ympäriinsä. Meillä oli kaiken laista ohjelmaa opettajille ja oppilaille. Sitten ajettiin rekoilla ympäri kaupunkia. Illalla mentiin syömään opettajien kanssa ja siitä sitten jatkettiin juhlimista. Tosi kiva päivä kaiken kaikkiaan.


Mun hidas postaamistahti tulee valitettavasti jatkumaan vielä jonkin aikaa. En ehdi bloggata koska mun pitäis lukea kirjotuksiin, hakea töitä ja sen sellaista. Sen lisäks olympialaisten katsominen vie paljon mun ajasta. Oon kiinnostunu niin monesta lajista, että mun päivät menee pitkälti telkkarin edessä istuessa.

- Laura -

2 kommenttia:

  1. jeejee oot vaihtanu ton ikäs oikeesee ;) mäki muistin vihdoin :D:D

    VastaaPoista