maanantai 3. joulukuuta 2012

Gingersnaps


 Olin koko lauantain kotona. Vietimme perheen kesken mun synttäreitä, söimme mun siskon tekemiä tortilloja, joulutorttuja, kakkua... On se mukavaa kun sisko tykkää leipoa! Ja leivoinhan minäkin vähän koska teimme pipareita. Vähitellen alkaa tulemaan kunnon joulufiilis :)
Eilen olin muutaman kaverin kanssa Lauralla tekemässä esitelmää Suomesta. Meidän koulusta järjestetään matka Keniaan vuodenvaihteessa ja minä olen yksi niistä onnekaista jotka lähtevät sinne! Matkaan sai ilmoittautua jo kesällä ja sen jälkeen siihen on laskettu päiviä. Huomenna kaikki projektissa mukana olevat kokoontuvat kaupungin talolle ja puhumme ja suunnittelemme matkaa koko päivän.Ollaan tässä syksyn aikana tehty Keniaan liittyviä tehtäviä ja otettu monta rokotetta ja kohta ollaan valmiita lähtemään. Saatte kuulla tästä enemmän myöhemmin... :)

-Laura-

PS. enää 26 päivää jäljellä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti