torstai 27. joulukuuta 2012

Santa brought me...


Becca Fitzpatrickin kaksi loistavaa kirjaa ja piirakka-kirjan :)
Sekä minulle että siskolleni leffoja :)
Kaksi pyyhettä ja lautasta, suklaata ja pinsetin (vai miksi sitä pitäis kutsua?). + Pyjaman ja sukkia :)
 Siinä siis tämän vuoden lahjat. Vanhemmat olivat päättäneet jättää lahjapanostukset tänä vuonna vähän vähemmälle, koska he kuitenkin maksavat Kenia-matkan, mutta ei kyllä siltä tuntunut koska sain näinkin paljon lahjoja. Lisäksi he lupasivat ostaa minulle järjestelmäkameran (jee!) heti kun niitä tulee lisää kauppaan. Olin luullut että ostaisimme isälle järkkärin, mutta he olivatkin päättäneet että ostaisivat sen minulle, koska minä sillä kuitenkin eniten kuvaisin. Ette voi kuvitella miten yllättynyt olin kun sain kuulla siitä! Luultavasti en kerkeä saada sitä ennen kun lähden Keniaan, mutta eihän siinä mitään, saan vielä matkan ajan pärjätä huikealla digikameralla :D

-Laura-

2 kommenttia:

  1. laurulii sää kirjotit taas kirjakielellä, en osaa sellasta lukee :(

    VastaaPoista
  2. En tiiä miten mää kirjottaisin, ku sit jos mää sillai sekotan puhekieltä ja kirjakieltä niin se kuulostaa tyhmältä :)

    VastaaPoista