lauantai 2. maaliskuuta 2013

Challenge

Haasteen sain Idalta, kiitos siitä :) Ja säännöt ovat seuraavanlaiset: 1. Jokaisen haastetun pitää siis kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Myös haastajan 11:sta kysymykseen pitää vastata. 3. Haastetun pitää keksiä 11:sta kysymystä ja haastaa uudet bloggaajat. 4. Haastettujen pitää valita 4 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. 5. Pitää kertoa että heidät on haastettu. 6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta: 1. Mulla on jo oikeastaan selvillä mitä haluan opiskella lukion jälkeen.  Aion ensiksi pitää välivuoden ja toivottavasti pääsen johonkin aupairiksi sillon. 2. Mää rakastan lukemista ja mulla on lähes koko ajan joku kirja meneillään. 3. Haluaisin matkustaa niin paljon ku mahdollista ja tutustua moneen eri kulttuuriin. 4. Oon juuri nyt täysin koukussa Gossip Girl'iin. 5. Oon aina haaveillu että mulla olis oma koira. Se vois esimerkiks olla kultainen noutaja, labradori, saksanpaimenkoira tai joku pieni söpöliini :) 6. Tulevaisuudessa haluan oman walk-in closet'in. 7. Oon tosi huono keksimään lahjoja ihmisille. 8. Voisin elää pelkällä leivällä koska se on niin hyvää! 9. Inhoan kun kissat tappelee ja muutama päivä sitten näin ku meiän kissa  tappeli yhen kissan kanssa, johon me luultiin että se oli ihastunu. 10. Oon koko meiän suvusta nuorin. 11. Oon päässy eroon mun kynsien puremisesta! :D


Saadut kysymykset: 1. Vaate mitä ilman et pärjäis? Hmm... ehkä nahkatakki. 2. Mitä kaikkee oot harrastanut elämäsi aikana? Jalkapalloa, yleisurheilua, tanssia, telinevoimistelua, ryhmävoimistelua ja huilun soittoa. 3. Ketä sun perheeseen kuuluu? Äiti, isä, isoveli ja isosisko, ihana kani ja kissa + sukulaiset ja ystävät :) 4. Mitä inhoat eniten? Vaikee sanoa mitä inhoaisin eniten vaikka onkin paljon asioista mistä en tykkää lainkaan. 5. Mitkä on sun "paheet"? Hmm...Esimerkiksi mun laiskuus urheilun suhteen ja kaikenlaisten herkkujen syönti :) 6. Miksi alotit bloggaamisen? Oon seurannu paljon muitten blogeja ja mun ystävillä on blogit, niin ajattelin että miksipä en kokeilisi itsekkin. Ja onhan se kiva ite myöhemmin katsoa taaksepäin mitä on tullu tehtyä. 7. Jos voisit vaihtaa nimes, mihinkä vaihtaisit? En vaihtais mun nimeä, koska tuntuis tosi oudolta jos mun nimi ei ois Laura, enkä mää varmaan ikinä tottuis mihinkään muuhun nimeen. 8. Lempi herkku? Salmiakki, sitruuna-lakritsijäätelö, milka suklaa, kladdkaka... 9. Mitä odotat eniten kesässä? Lämpöä, vapaa-aikaa, rentoutumista, aikaa kavereitten kanssa... Vaikee sanoa mitä odotan eniten :) 10. Seuraava ostos? Ehkäpä kamera ja tapetit/maalit :D 11. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa? Varaisin matkan, ostaisin kaikkee mukavaa (kuten vaatteita, leffoja ja lisää KIRJOJA ;)) ja tottakai laittaisin rahaa hyväntekeväisyyteen. Ehkä hankkisin kummilapsen Afrikasta :)



Kysymykset haastetuille: 1. Minne lähtisit, jos saisit lähteä mihin tahansa nyt heti? 2. Mitä vaatetta et pärjää ilman? 3. Suosikki-leffa ja perustelut?! 4. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa? 5. Mitä aiot tehdä kesällä? 6. Mikä on unelma-ammattisi? 7. Kuka on suosikki näyttelijäsi? 8. Suosikki blogi? 9. Mitä aiot ostaa seuraavaksi? 10. Mitä haluaisit oppia/kokeilla? 11. Luetko ennemmin kirjoja vai lehtiä? Miksi?

Haastan Sagan ja Hannan :)

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti