torstai 4. heinäkuuta 2013

My room





Tässä siis ne mun kauan sitten lupaamat kuvat mun huoneesta. Eli tapetoitiin mun huone toukokuussa ja nyt yks seinä on tumman ruskea ja muut seinät valkosia. Kuvista ei nää niin hyvin seinän oikeaa väriä, mut se on semmonen tummansuklaan värinen, ja tykkään ite tosi paljon. Sänky on, kuten aikasemmassa postauksessa totesin, aivan uusi. Se on Ikean Hemnes sohvasänky ja mun mielestä aivan ihana. Laatikoihin mahtuu paljon tavaraa ja sängyn saa vedettyä ulos niin että siihen mahtuu kaks.
Tällainen postaus tällä kertaa. Huonot kelit vaan jatkuu, enkä oo päässy ulos kuvaamaan lainkaan. Lähes joka päivä oon kastunu läpimäräks pyöräillessä töistä kotiin. Voitte vaan kuvitella mun iloa... No, toivottavasti se kesä kohta alkaa kunnolla ja saadaan paremmat säät :)

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti