perjantai 3. tammikuuta 2014

Tangle teezer



Mun elämä on pelastettu. Ihan oikeesti. Äiti ja sisko meni kaupungille yks päivä ja toivat mukanaan kotia tangle teezer'in (vinkki: niitä löytyy nyt halvemmalla Anttilasta). Mun hiukset on siis tosi rasittavat. Ne on aika paksut ja kun käyn suihkussa ne menee sellaselle säkkyrälle, että niitä kestää ihan hirveen kauan selvittää. Oon kokeillu monia erilaisia harjoja ja eri hoitoaineita, märkiin tai kuiviin hiuksiin käytettäviä. Oon kokeillu selvittää ne märkinä, vähän märkinä ja kuivina, ja joka kerta oon meinannu saada hermoromahduksen.
Mutta nyt kun mulla on tangle teezer, ne saa selvitettyä tosi nopeasti (tässä vaiheessa alan kuulostaa ostos-tv:n myyjältä). Oikeesti! Saan mun hiukset selvitettyä vaikka ne on märät, ja se on aikamoinen suoritus. Sen lisäks, että kaikenlaiset takut saa selvitettyä, tangle teezer myös tuntuu hyvältä eikä se revi hiuksia. Ne, joilla on ongelmia hiustensa kanssa tai jotka haluavat investoida hyvään harjaan, ostakaa tangle teezer. Se on aivan mahtava! :)

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti