tiistai 31. joulukuuta 2013

Clothes from discount sales

Viime päivinä oon käyny alennusmyynneissä ja tällä kertaa löysinkin jotain. Tavallisesti en löydä mitään alesta, hermostun vaan kun on paljon ihmistä ja mua ärsyttää kun vaatteet on sikin sokin. Siks oon ilonen, että nyt oikeesti löysin jotain. Ensimmäinen vaatekappale on Kokkolasta, muut ostin eilen Vaasasta. Kävin siellä äitin ja siskon kanssa. Shoppailtiin, syötiin ja käytiin vierailemassa mun kummien luona.


Shortseja ei ehkä tuu paljoa käytettyä tähän aikaan vuodesta, mutta se ei estäny mua ostamasta näitä. Oon kauan kasonu näitä Seppälässä ja nyt kun ne oli alennuksessa, en kauaa miettiny ennenku vein ne kassalle. 


Kun viimeks olin Hesassa näin tän kaulahuivin Carlingsissa, mutta en viitsiny ostaa, koska se oli niin kallis. Nyt löysin sen puoleen hintaan Vaasasta. Se on aivan ihanan lämmin ja tykkään niin tosta kuosista.


Oon pitkään etsiny hienoja nahkahousuja. Sellaiset löyty nyt puoleen hintaan Vilasta. Tuntuvat tosi mukavalta päällä ja musta ne on super hienot.


Tämä toppi oli myös alennuksessa. Aika lailla perus musta toppi, yksinkertainen, tyylikäs ja kivoilla yksityiskohdilla.


Yllätys yllätys, vaatteitten lisäks ostin kirjan. Se maksoi 8.95e, mikä kirjaksi on tosi halpa hinta. Oon kuullu tosta aikasemmin ja juoni vaikutti kiinnostavalta. Toivottavasti se on hyvä! Se ei siis kuulu Twilight-sarjaan, mutta on saman kirjailijan kirjoittama.

Tänään oon ollu kotona, lukenu vähän ja ottanu aika rennosti. Kohta puolin meen Idalle viettäämään uutta vuotta parin kaverin kanssa. Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! :)

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti