keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Challenge

Kiitos Ida-Maria haasteesta :)

Haasteen tarkoituksena on haastaa uusia blogeja joilla on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä. 
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee kertoa kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Ei saa haastaa sitä, joka haastoi sinut!


11 faktaa:  1. Haluaisin matkustaa maailman ympäri, nähdä eri kulttuureja ja tavata uusia ihmisiä. Musta on niin mielenkiintosta nähä millä lailla ihmiset elää eri maissa. 2. Rakastan joulua. 3. Suutun helposti pikkuasioista, mutta kun jotain isompaa tapahtuu ja mun pitäis kunnolla suuttua, oon yleensä rauhallinen. 4. Tykkään perinteistä, mutta pidän myös siitä kun asiat muuttuu. Joskus voi tehdä asioita erillä lailla ja kokeilla jotain uutta. 5. Mun on tosi vaikee myöntää että oon jossain asiassa väärässä. 6. Tykkään shoppailla, mutta oon säästeliäs ja mietin tarkkaan kannattaako mun ostaa jotain vai ei. 7. En pidä perhosista. 8. Oon tosi hidas. Siis melkeen kaikessa. Syömisessä, laittautumisessa, päättämisessä, lukemisessa... 9. Haluaisin joskus oman koiran. Ottaisin varmaan saksanpaimenkoiran, kultaisennoutajan tai jonkun pienen söpöliinin. 10. Tiedän jo missä haluan opiskella. Ongelma on vain miten pääsen sinne sisälle... 11. Aion pitää välivuoden lukion jälkeen. Kahdentoista vuoden koulussa olemisen jälkeen haluan tehä jotain ihan muuta. Haluan matkustella, nähdä ja kokeilla jotain uutta ja erilaista.


11 kysymystä ja mun vastaukset:
1. Seuraavaksi ostoslistalla? Hmm...ehkä jotain joululahjoja. 2. Suosikkiblogisi? Muun muassa Christa Könönen3. Mainitse yksi maa mihin haluaisit matkustaa juuri tällä hetkellä. Ohh... Niitä on niin monia, mutta sanotaanpa vaikka Jamaika ja Meksiko.  4. Suosikki asukokonaisuus? Tällä hetkellä mustat saappaat, Dr Denim'in mustat housut, mun uusi ihana takki ja sen alla joku mukava neule. 5. Syksy vai kevät? Perustele valintasi. Syksy, koska sillon puut on niin hienoja ja on pimeää kun menee nukkumaan. 6. Millä nettisivulla käyt eniten? Öö... Ehkä youtube tai facebook. 7. Suosikki tv-sarja? Miksi? En katso tv:tä paljon yhtään, mutta yks sarja jota oon seurannu ja joka on mun lemppari on Gossip girl. 8. Miksi aloitit blogin kirjoittamisen? Olin jo kauan aikaa seuraillu muitten blogeja ja halusin itsekin kokeilla. 9. Mitä toivot joululahjaksi? Kellon, leffoja, kirjoja ja kaikkea mukavaa :) 10. Suosikki vaatekauppasi tai -merkkisi? Hmm... ehkä Zara. 11. Miltä elämäsi näyttää 10 vuoden kuluttua? Toivottavasti oon sillon valmistunu johonkin ammattiin, matkustellut ja saanut uusia kokemuksia ja ystäviä, ja mielellään olisin tapanut jonkun ihanan pojan :)


En tiedä kenet haastaisin niin jätän nyt nää kysymykset tekemättä.

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti