perjantai 1. helmikuuta 2013

Believe in your dreams, they will come true

Noin vuosi sitten kirjoitin tooosi pitkän Before I Die-listan ja rupesin nyt katsomaan mitkä niistä on toteutunu viimeisen vuoden aikana. Yllätyin kun huomasin että niistä oli aika moni käyny toteen. Viime vuosi oli tavallaan aika tylsä, kokeita, lukemista ja tosi paljon kouluun liittyviä tehtäviä. Mutta se sisälsi myös paljon ikimuistoisia hetkiä. Tässä pieni katselma siihen, mitkä kaikki asiat toteutu mun listalta.

1. Learn to climb

Ranskan matkalla kävin mun isäntäperheen kanssa kiipeilemässä ja se oli tosi siistiä! Ehkä mää vielä jonain päivänä pääsen Mount Everestin huipulle ;)
2. Sing in the rain

Muistan viime keväänä kun käytiin Idan ja Ida-Marian kanssa Pedrinaksessa syömässä. Käveltiin sieltä Idan mummille sateessa ja muistan kun me sillon laulettiin. En mää tiiä mikä siinä on, mut jotenki se on niin ihanaa :) 
3. Visit Paris

Ranskan matkalla toteutu se kauan toivottu unelma, käydä Pariisissa. Nähtiin mm. Eiffeltorni, Notre Dame ja Louvre. Kyllä mää vielä joskus meen sinne uudelleen!
4. Learn to know more people

Kuvassa on mun ystävä ranskasta Chloé ja ihana Annastina. Oon tänä vuonna oppinu tuntemaan monia ihmisiä paremmin, mutta oon myös tutustunu täysin uusiin ihmisiin.
5. Go on a Safari in Africa

Ei tästä paljon muuta voi sanoa kuin HUIKEETA! :)

6. Spend time with the most awesome, crazy and best friends! <3

Mitä mää tekisin ilman teitä? Love you <3
7. Meet a real Maasai/ Meet a great person

Ei elämässä useasti tapaa näin mahtavia ihmisiä, kuten Daniel. Sitä paitsi se on maasai ja mää oon niiiiin 'fascinerad' niitten elämäntavasta!
8. Touch people with music

Joskus huilun soittaminen tuntuu tosi hyvältä, kuten mun faffan hautajaisissa. Sillon tuntu että mää 'tavoitin' ihmiset soittamalla "Nearer my God to thee" (Titanicin lopussa). Toivottavasti saan tulevaisuudessa liikuttaa ihmisiä musiikin avulla.
9. Go on athletics championships

Viime kesänä olin perheen kanssa yleisurheilun EM-kisoissa. Oiskohan seuraavana olympialaiset vuorossa? :D
10. Watch the sunset with my friends

Hulluttelua, kuvailemista, pelaamista, siilille puhumista, vaahtokarkkien paistamista... Ihana ilta! :)
11. Eat Ben & Jerry's

Viime kesänä söin ensimmäistä kertaa Ben&Jerry's jätskiä :D
12. Meet one of my idols

EM-kisoissa nähtiin yks mun idoleista: Renaud Lavillenie! :)
13. Watch all the Harry Potter movies in one night

Yeah :))
14. See Stephane Lambiel skate once again and wonder how someone can express their feelings in such a beautiful way

Tää ei oikeastaan vielä oo tapahtunu, mutta ens lauantaina on luvassa Art on ice ja sillon se käy toteen! En jaksa odottaa!! ;)

-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti