tiistai 26. helmikuuta 2013

Decoration ideas






Kuvat: Weheartit
Oon tässä hiihtolomalla miettinyt miten voisin muuttaa mun huonetta. Oon jo kauan suunnitellu sen maalaamista tai tapetoimista, koska en yhtään tykkää mun nykyisistä tapeteista. Hain vähän inspiraatiota Weheartit.comista, koska haluan myös sisustaa sen uudelleen. Harmi vain että mun huone on tosi pieni, niin en saa sinne läheskään kaikkea mitä haluaisin.
Olin eilen Vuokatissa laskettelemassa. Oltiin suunniteltu siskon kanssa, että oltais ajettu sinne omalla autolla, mutta sit me kuultiin että sinne järjestetään bussikuljetus. Hypättiin siis bussiin ja lasketeltiin siellä monta tuntia. Ihana sää oli, aurinkokin pilkahti välillä esiin pilvien takaa. Tänään oon oikeastaan vaan ollu kotona, katsonnu Gossip Girl'iä ja lukenu. Pitäis kyllä tästä kohta lähteä ulos, koska täällä on ihana auringonpaiste.

- Laura -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti