sunnuntai 17. helmikuuta 2013

New things


Kumisaappaat: Dinsko
Laukku: Zara
Haaremihousut: Zara
Neule: Mango
GG eka tuotantokausi: Stockmann
Molemmat Stockmannista

Nämä ihanat asiat tuli siis hankittua viikko sitten Hesasta. En tällä kertaa ostanut niin paljon, koska haluan säästää ja tiedän että tuun lähi-aikoina ostamaan kaikenlaista, koska mulla on tosi paljon asioita mun ostoslistalla.
Perjantaina oli siis vanhat ja me suunnattiin Kalajoelle ja oltiin siellä yötä. Mulla ei oo vanhoista yhtään kuvia, koska otin kuvia mun kaverin kameralla. Meillä oli tosi kivaa! Kaikki oli niin nätteinä ja tanssit suju ilman pahempia kämmejä. 
Tää päivä on mennyt kokeiden lukemiseen. Meillä on koeviikko meneillään ja mulla on biologian koe ja kaks uskonnon koetta tulossa, niin luultavasti en kerkee ainakaan ennen torstaita postata. Onneks sen jälkeen alkaa hiihtoloma, niin sit mulla on enemmän aikaa kaikkeen!

-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti